18 de març del 2014

Entrevista a Cyme Lulaj (Part I de II)

Quan el futbol és una passió


Avui tenim la entrevista a una altre de les jugadores de la selecció d'Albània. En aquest cas hem retrocedit al centre de la defensa, encara que pot caure a la banda esquerra per ocupar-se del lateral i fins i tot en el mig defensiu per la seva contundència, per a entrevistar a na Cyme Lulaj, una jugadora nascuda a Kosovo però que defensa la samarreta de la selecció del país de les Àligues.

Cyme, una jugadora orgullosa de les seves arrels.

Cyme és una jugadora nascuda a Gjakovë, una localitat d'aproximadament cent-mil habitants de l'oest de Kosova, el 20 d'Octubre de 1989, i va començar a tenir contacte amb el futbol de ben petita, amb sols set anys, un esport que li va encantar i que l'ha portat a jugar les eliminatòries del mundial de Canadà 2015.

Quan vas començar a jugar a futbol?
M'agradava aquest esport, i vaig començar a jugar a futbol als set anys, per que gaudia amb la pilota als peus. Era força divertit.

En els principis, vas haver de jugar amb nois?
Si, a partir dels 10 anys vaig estar jugant amb un equip masculí de base que pertany al Vëllaznimi, equip de Gjakovë, la meva ciutat natal. vaig jugar-hi quatre anys i era molt confortable per mi com em varen acollir.

Quan vas començar a jugar en un equip exclusivament femení?
Va ser el 2003, en un equip que es va fundar a la ciutat, però que desgraciadament ara ha desaparegut, l'equip era el Gjakova 2003, i hi vaig jugar des del principi fins el 2009.

I desprès? 
El 2009 em vaig traslladar a Tirana, la capital d'Albània, per a estudiar, i em vaig enrolar en el FC Kinostudio, un equip femení de la zona nord-est de la ciutat fundat el 1996, que juga a la màxima categoria del país i que té com a mèrit haver arribat a la final de la Copa 2011/12 que va perdre davant el Juban Danja , per 4-1. Ara anem segones a la Lliga.

T'agradaria en un futur jugar a l'estranger?
Doncs penso que en el futur m'agradaria jugar en una lliga potent, estil Noruega o Alemanya. Crec que tinc nivell per jugar-hi i sempre he estat en bona forma per afrontar campionats tant exigents.

A dalt a l'esquerra, amb la plantilla del FC Kinostudio.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada