19 d’abril del 2013

Ellvana Curo: "Les paraules no poden explicar els meus sentiments" (Part I de II)


Com et surt l'oportunitat d'anar a la selecció albanesa?

Un cercapromeses anomenat Juljan Zeri, em va veure en un partit a Melbourne. Em va seguir per comprovar el meu nivell durant tota la lliga del 2011 de la WPL mentre jugava amb l'Altona City on vaig acabar com a màxima golejadora. Juljan em va preguntar si estava interessada en passar les proves per a entrar en l'equip nacional femení d'Albània. Amb tota l'alegria i honor dins meu, quan vaig sentir la pregunta, naturalment vaig dir: SÍ!


Quins sentiments vas tenir en el teu debut amb la selecció?

Les paraules no poden explicar els meus sentiments. Mai oblidaré el meu debut amb Albània, la manera que em va tractar la federació albanesa, l'entrenador, el personal i les jugadores, que em van respectar de manera fenomenal. Era un honor per mi. Era el meu somni estar a la selecció

Com valores la feina que s'està fent a la selecció albanesa?

La federació albanesa, juntament amb l'entrenador, Altin Rraklli, han posat molt esforç en el desenvolupament d'aquest equip. La quantitat d'esforç que han posat amb les noies que venim de l'exterior del país (incloent-me a mi, d'Austràlia) és increïble. Realment respecto tot l'esforç que han fet per nosaltres, especialment el meu entrenador, Altin Rraklli. Per aquesta raó, és un honor per mi, juntament amb la resta d'albaneses, poder tenir tant èxit i arribar tant lluny com podem amb la selecció nacional femenina.


La Federació albanesa de Futbol, ha començat a disputar, per primer cop en la seva història, la fase de classificació d'un Mundial FIFA. Fins on pot arribar?


Tot és nou, ara, tot és anar fent pas a pas. Hem tingut èxit en les qualificacions preliminars que es varen disputar a Malta, contra les locals, Letonia i Luxemburg, i hem fet història per Albània. Desitgem que això segueixi continuant i poder qualificar-nos per el Mundial 2015 a Canadà.

Vols dir-nos quelcom més?

Cada partit que jugo per Albània, és per mi un honor al portar el vermell i el negre en el meu pit. Estic orgullosa de ser una part, no de només un equip, si no d'una família. M'agradaria dir que moltes gràcies a la Federació de Futbol albanesa, a Altin Rraklli i a les meves companyes i amigues, jugadores de futbol a l'equip, per poder fer història i fer sentir orgullosa a Albània.

“GIJTH PER NJI, NJI PER GIJTH! JEMI SHQIPTART”
“UN PER TOTS, TOTS PER UN! SOM ALBANESOS”


Trajectòria d'Ellvana Curo:

2003 Altona City WSC
, futbol base.
2004 
South Melbourne WFC, futbol base.
2005 
South Melbourne WFC, futbol base.
2006 
South Melbourne WFC. 11ena plaça a la Lliga.
2007 Keilor Park. 7ena plaça a la Lliga.
2008 Preston Lions. 3era plaça a la Lliga.
2009 Preston Lions. 7ena plaça a la Lliga.
2010 Heidelberg United WFC. Subcampiones de Lliga.
2011 Altona City WSC. 8ena plaça a la Lliga.
2012 South Melbourne WFC. 6ena plaça a la Lliga.

2013 South Melbourne WFC.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada